Blogger Layouts

Untuk reader sekalian...

Bagi peminat tshirt muslimah, baju menyusu dan jubah jenama Jameela, Muslimah4u, Qaseh, Zariya dan banyak lagi... Juga Nursing Cover comel Handy Mysa..
jemput jengah laman web kami.. MysaKidsCloset. =)

Free Delivery. Point Reward untuk Customer. InsyaAllah.

Happy shopping!!

Today's status

My Followers.. Lots of Love.. TQ =)

Saturday, September 29, 2012

Alhamdulillah nikmat sihat setelah sakit


Assalamualaikum rakan2 blogger sekalian.

Mai rse syukur sgt2 sbb abah Mai dah sihat. Hampir 2 minggu abah sakit, xsenang duduk,x lena tido, keluar masuk hospital selayang sebab sakit kat bhgn pinggang belah kiri. Akhirnya abah buat keputusan yang tepat. Pergi checkup kat hospital pusrawi dan di sahkan ada batu karang yang menghalang air kencing sehingga menyebabkan saluran darah dah membengkak. Dan alhamdulillah semua diselesaikan dalam masa satu hari. Abah dioperate tghr jumaat itu juga dan semua berjalan lancar.

Hari ini abah dh boleh keluar. Melayan cucu2 dan mampu tersenyum. Syukur ya Allah.

Tapi Mai ralat sangat sebab dah 2,3 kali abah pergi hospital selayang, tapi mereka tak mampu detect sakit abah. Ralat kerana tak tahu mengapa mereka tak refer pakar? Tak buat further checkup. Abah hanya di periksa oleh pelatih muda, check air kencing, xray. Huhuhu sedeh sangat.

Terima kasih buat kakitangan pusrawi esp doc abd rashid, doc2 lain yang terlibat dan juga nurse2 yang membantu. Syukur ya Allah :-)

No comments: