Agak terkejut jugak la ble trjmpe artikel nih...sbb sblm ni ble tnye org2 len,nape x hidupkan aircond time mule2 nek kete tu,sume jwb dr segi technical kerete.... kire fact yg mai br jmpe ni agak serius la kot..sbb berkaitan dgn kesihatan kite...
bce la link ni....[Dilarang menghidupkan pendingin hawa sebaik menaiki kereta]
Antara Socrates dan Salamis: Merenung ‘Kerosakan’ Anak Muda dalam Memori
Sejarah
-
“Berbaloi pelaburan €2 aku!” Saya mengomel sendirian. Saya sedang membaca
buku Corrupting Youth: Political Education, Democratic Culture, and
Political The...

No comments:
Post a Comment