Blogger Layouts

Untuk reader sekalian...

Bagi peminat tshirt muslimah, baju menyusu dan jubah jenama Jameela, Muslimah4u, Qaseh, Zariya dan banyak lagi... Juga Nursing Cover comel Handy Mysa..
jemput jengah laman web kami.. MysaKidsCloset. =)

Free Delivery. Point Reward untuk Customer. InsyaAllah.

Happy shopping!!

Today's status

My Followers.. Lots of Love.. TQ =)

Thursday, February 23, 2012

Perginya permata ayahbonda Faris Nur Daniel

Salam,
Ingat tak previous post psal adik Faris Nur Daniel tu? Hari ini berita sedeh, adik Faris dah pergi menghadap Pencipta Yang Maha Kuasa.. "Daripada Allah kita datang Kepada Allah jua kita kembali..."
Sedih, memang sedih.. sebab Mai follow wall ayah Faris ni semata-mata untuk tahu perkembangan terkini anaknya.. huhuh
Terasa terpukul dengan kes mcm ni, anak adalah pinjaman Allah..bahkan suami,ibu bapa, ahli keluarga..semuanya hak Allah. Kita siapa untuk menidakkan takdir sekiranya Allah lebih menyayanginya.. Sekarang terasa lebih menghargai orang sekeliling sbb kita tidak tahu siapa yang akan pergi dahulu. huhuhhu..

Hikmah? Yakinla setiap perkara ada hikmahnya.. Ibu Faris hamil 2bulan, itu juga adalah rezeki, Allah ambil permata yang disayangi, diganti pula dengan permata yang lain. Mudah-mudahan ibubapa Faris tabah, kuat semangat dalam membesarkan anak-anaknya. Huhuhuh.. Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Alhamdulillah, dari blog Mazidul Akmal, kata ayah Faris sumbangan dari orang ramai sudah dapat mencukupi untuk menampung rawatan perbelanjaan Faris. Semoga Faris pergi dengan tenang. Alfatihah :-(



No comments: